Telefon ma po prostu ma działać

Jako konsultant techniczny, większość moich klientów prosi o pomoc w takich sprawach, jak zakup nowego komputera, nowe oprogramowanie, co należy wykorzystać w przypadku poczty e-mail, w jaki sposób mogą zarządzać swoimi zadaniami w zespole, potrzebami efektywności i oczywiście wsparciem technicznym.

smartphone

Wielu z moich klientów odnajduje nas za pośrednictwem LinkedIn, a większość z nich narzeka, że ​​technologia idzie zbyt szybko. Dlaczego? Ponieważ zwykle zajmują się prowadzeniem działalności gospodarczej i nie mają czasu, aby nadążyć za najnowszymi aktualnościami w technologii, które są codziennie.

Słyszą różne rzeczy, rozmawiają z ludźmi, widzą niektóre aktualizacje i kończą jako zagubieni w świecie technologii. Odkryłem, że nawet pracując w technologii, to dla mnie też czasami jest za szybko. Myślę, że to, co zmienia się za szybko, to smartfony, aplikacje, chmura i ogólna nowa technologia sprzętu. Mimo że pracuję w terenie, też mam dużo do czynienia z tymi rzeczami.

Byłem użytkownikiem BlackBerry, dopóki firma nie zmusiła mnie do korzystania z telefonu iPhone. Moi klienci zadzwonili z pytaniami i potrzebami synchronizacji poczty elektronicznej, więc musiałem się tego nauczyć. Teraz, gdy go mam, to muszę kupić telefon z Androidem, aby nauczyć się rzeczy związanych z tym oprogramowaniem. Muszę nadążyć za technologią, aby zarabiać. Przeciętny użytkownik chce, aby urządzenia po prostu działały.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *