Porady

Instagram like – jak zdobyć więcej like?

jak zdobyć więcej like

Budowanie pozycji na Instagramie to pasjonujące zajęcie. Wydawać by się mogło, że jeśli jest ponad miliard użytkowników tego serwisu to nie będzie z tym problemu. Rzeczywistość okazuje się nieco mniej kolorowa.

Nawet największe gwiazdy osiągające bardzo dużo polubień, komentarzy i innych reakcji od czegoś zaczynały i nie od razu dotarły na szczyty popularności. Pytanie warte przeanalizowania brzmi – jak więc zacząć?

Grupa docelowych odbiorców – czy to dobry kierunek?

Wszystkie znaki „na niebie i ziemi” pokazują, że precyzyjnie dobrana grupa odbiorców to numer jeden w tej drodze na szczyty. Wybranie takiej grupy powinno nastąpić już na samym początku, nawet przed założeniem konta.

Kolejnym krokiem powinno być dopasowanie przekazu do sprecyzowanej na wstępie grupie odbiorców. Oczywiście jeśli ktoś traktuje Instagram jak niezobowiązującą rozrywkę dla zapełnienia czasu, pewnie jest mu wszystko jedno. Warto zatem pomyśleć wcześniej po co zakłada się konto.

Jeśli Instagram ma być środkiem do zbudowania marki osobistej, firmowej czy produktowej, odbiorca udostępnianych treści powinien być znany i określony. Działanie na chybił trafił i oczekiwanie, że samo się wszystko ułoży, to strata czasu.

Błąd w złym doborze grupy odbiorców, prostą drogą w instagramowy niebyt

Brak precyzyjnego określenia do kogo ma trafiać przekaz na Instagramie prędzej czy później spowoduje trafienie do szarej masy nieistotnych odbiorców. Tymi nieistotnymi odbiorcami są przypadkowe osoby, które raz, z jakiś mało istotnych powodów, trafiły na konto i więcej się na nim nie pokazały. Cóż z tego, że jedno bardzo atrakcyjne zdjęcie przyciągnie nadspodziewanie dużo reakcji nie podpartej kontynuacją. Z takimi przypadkowymi odbiorcami pozycji się nie zbuduje.

Natomiast, jeśli zamieszczane posty trafiają do interesującej nadawcę grupy osób i wywołają u nich reakcję w postaci choćby polubienia posta, to ta reakcja może okazać się początkiem bliższej relacji. W ślad za skromnym lajkiem powinna iść kontrreakcja i zapoznanie się z kontem jego nadawcy. Nawet pobieżna analiza konta osoby reagującej na zamieszczane przez budującego markę instagramowicza, może dać odpowiedź czy warto taką sieciową znajomość kontynuować. Zbieżność tematyki konta osoby dającej lajka pod postem, może być sygnałem, że trafił się wartościowy użytkownik, mogący znacząco poprawić statystyki. Zainteresowanie okazane lajkiem powinno stanowić sygnał do pogłębiania relacji.

Jak można wspomóc budowę grupy docelowych odbiorców?

Na rynku usług internetowych działa wiele firm specjalizujących się w obsłudze kont na Instagramie. Cieszącą się dużą popularnością i zarazem dobrymi opiniami kontrahentów firmą, jest serwis Polskielajki.pl. W ofercie tego serwisu znaleźć można gotowe pakiety odbiorców wzmacniających pozycję zainteresowanych współpracą kont. W przypadku serwisu Polskielajki.pl ważne jest to, że proponowane pakiety zawierają realnych, aktywnych uczestników Instagrama.

Czy warto kupować pakiety lajków?

Odpowiedzią na to pytanie może być obserwacja kont największych instagramowych celebrytów. Po obserwacji i analizie ruchu na największych kontach, można znaleźć odpowiedź na to pytanie. Większość celebrytów będących nie tylko przedstawicielami świata show biznesu, ale także producentów, usługodawców czy zwykłych kont produktowych, zauważyć można występujące co pewien czas wzrosty zainteresowań. Jeśli nie towarzyszy temu jakieś spektakularne wydarzenie związane z daną publikacją, oznaczać to może, że profil ma kupione lajki instagram.

Jeśli więc otwierając konto w celach promocyjnych, zależy na szybkim wzroście zainteresowania, sięgnięcie po pakiety kupnych lajków, znajduje swoje uzasadnienie. Cały proces zakupów i wykorzystania kupionych pakietów, powinien być dobrze przemyślany. Decydując się na zakup np. pakietów lajków, należy wybrać odpowiednią firmę oferującą tego typu usługę. Serwis Polskielajki.pl jest dobrym wyborem gwarantującym bezpieczne zastosowanie zakupionych pakietów lajków.

Przypadkowy odbiorca nie buduje pozycji konta na Instagramie, najważniejsza jest grupa docelowych odbiorców do których kierowany jest przekaz publikowanych treści

Materiał sponsorowany