Technologia, która liczy się z potrzebami klienta

Nieustanny rozwój nowych technologii coraz częściej i coraz bardziej nas zaskakuje. Tworzone są rozwiązania, które mają pomóc w każdej dziedzinie życia. Snute są nawet hipotezy, że niebawem technologie zastąpią nas w większości codziennych czynności.

Technologia

Nowoczesne korporacje, prężnie działające firmy czy nawet start-up’y nie funkcjonowałyby tak efektywnie i efektownie, gdyby nie techniczne nowinki, która pomagają im w skutecznym biznesie, którego głównym celem jest spełnienie potrzeb klient. By je poznać należy przeprowadzić odpowiednie badania i obserwacje. Proces ten jest jednak żmudny i czasochłonny albo kosztowny, gdy zlecamy to profesjonalnemu usługodawcy. JBND Solutions wprowadza na rynek rozwiązania, które pomogą samodzielnie i niezależenie przeprowadzić badania statystyczne oraz dzięki którym zyskamy informacje dotyczące m. in.  zainteresowania reklamą.

W projekcie, realizowanym przy wykorzystaniu środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2012 przez firmę JBND Solutions, planowane jest wprowadzenie trzech innowacyjnych e-usług, które pomogą w prowadzeniu badań nad cyfrowymi źródłami obrazu. Biorą one pod uwagę różne kryteria, które można dowolnie konfigurować. E-usługi zapewniają też podsumowujący raport, nie tylko ilościowy, ale również biorący pod uwagę ustawione przez użytkownika parametry. W raporcie znajdziemy dokładne wyniki poczynionych obserwacji.

Oferowane, przez JBND Solutions, e-usługi to: See More Interactive, Know More About Ad oraz Know More About People and Vehicle. Każda z nich skupia się na innej kwestii i w sposób wyczerpujący i kompleksowy chce dostarczyć użytkownikowi przydatnych informacji.

See More Interactives to tworzenie interaktywnych, inteligentnych prezentacji sterowanych gestem przez odbiorcę. Zwykłym machnięciem ręki użytkownik może przeglądać slajdy prezentacji ofertowej firmy. Wyjątkowość ich poleca na tym, że system rozpoznaje odbiorcę np. bierze pod uwagę płeć: czy jest to kobieta, mężczyzna czy dziecko i wyświetla odpowiedni przekaz. Z uwzględnieniem tych czynników zostaje też konstruowany raport, który pokaże nam, co i dla kogo było najbardziej atrakcyjne.

Kolejna e-usługa oferowana przez JBMD Solutions to Know More About Ad. Jej zadanie to mierzenie zainteresowania reklamą dynamiczną i statyczną. Dzięki niej uzyskamy informacje dotyczące poziomu zainteresowania prezentowanymi treściami. Co istotne – system mierzy spojrzenia odbiorców, które są ukierunkowane na reklamę. Nie rejestruje przelotnych spojrzeń, które tylko mijają przekaz.

Know More About People and Vehicle to system automatycznie zliczający klientów w sklepie, pojazdów na ulicy czy na parkingach obok centrów handlowych oraz rejestrujący pewne atrybuty np. tablice rejestracyjne aut. Dzięki tej usłudze można dowiedzieć się, które ekspozycje są najbardziej interesujące dla klientów oraz czy na parking wjeżdżają pojazdy do tego uprawnione.

Technologie, które obecnie ułatwiają funkcjonowanie firmom, powinny wypełniać swoje zadania w kompleksowy sposób, ale też zaskakiwać możliwością ich użycia w wielu aspektach jej działalności. System JBND Solutions wychodzi naprzeciw potrzebom agencji reklamowych oraz ośrodków badań statystycznych i będzie odciążał ich w swoich codziennych zadaniach oraz sprawi, że staną się niezależni od zewnętrznych usługodawców.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *