Mobile

Telefon ma po prostu ma działać

Jako konsultant techniczny, większość moich klientów prosi o pomoc w takich sprawach, jak zakup nowego komputera, nowe oprogramowanie, co należy wykorzystać w przypadku poczty e-mail, w jaki sposób mogą zarządzać swoimi zadaniami w zespole, potrzebami efektywności i oczywiście wsparciem technicznym.

smartphone

Wielu z moich klientów odnajduje nas za pośrednictwem LinkedIn, a większość z nich narzeka, że ​​technologia idzie zbyt szybko. Dlaczego? Ponieważ zwykle zajmują się prowadzeniem działalności gospodarczej i nie mają czasu, aby nadążyć za najnowszymi aktualnościami w technologii, które są codziennie.

Słyszą różne rzeczy, rozmawiają z ludźmi, widzą niektóre aktualizacje i kończą jako zagubieni w świecie technologii. Odkryłem, że nawet pracując w technologii, to dla mnie też czasami jest za szybko. Myślę, że to, co zmienia się za szybko, to smartfony, aplikacje, chmura i ogólna nowa technologia sprzętu. Mimo że pracuję w terenie, też mam dużo do czynienia z tymi rzeczami.

Byłem użytkownikiem BlackBerry, dopóki firma nie zmusiła mnie do korzystania z telefonu iPhone. Moi klienci zadzwonili z pytaniami i potrzebami synchronizacji poczty elektronicznej, więc musiałem się tego nauczyć. Teraz, gdy go mam, to muszę kupić telefon z Androidem, aby nauczyć się rzeczy związanych z tym oprogramowaniem. Muszę nadążyć za technologią, aby zarabiać. Przeciętny użytkownik chce, aby urządzenia po prostu działały.