Bankowość XXI wieku

Bankowość XXI wieku to indywidualne zaspokajanie potrzeb. Klienci mogą zdecydować o limitach konta lub karty. Ich finanse będą dostępne szybko i wygodnie za pomocą smartfona lub komputera domowego w miejscu, w którym są.

Bankowość XXI wieku

Bankowość dostępna jest 24 godziny na dobę. Ponieważ konsumenci potrzebują zmiany, również muszą podążać za tym banki. Ale banki są dużymi, złożonymi organizacjami, które często mogą być trudne do zmiany. Mniejsze, bardziej zwinni kandydaci skorzystali z okazji do działania poza zakresem regulacji lub na swoich marżach, oferując zastępcze produkty finansowe i usługi, które są coraz bardziej dostosowane do pojawiających się potrzeb klientów.

Ci nowi przybyli wywarli ogromną presję na tradycyjne banki. Nakłaniają zwykłych pracowników banku do ryzyka, aby stali się agentami, zwiększając innowacyjność i stwarzając szanse na lepsze. Udział w przemyśle bankowym rozprzestrzeniał się i rozwijał na żyznych podstawach doświadczalnych w Afryce i w szybko rozwijających się gospodarkach, takich jak Brazylia. Korzystając zarówno z niskiego poziomu regulacji,firmy mogą szybko wprowadzać innowacje, koncentrować się na tych pomysłach, które generują przychody. Minimalnie opłacalne produkty są więc testowane i poprawiane.

Być może najbardziej uderzającym przykładem są firmy telekomunikacyjne, które w ciągu lat oferowały konsumentom konkurencyjną alternatywę wobec tradycyjnych banków. W niektórych krajach telefony zaczęły zapewniać dostęp do podstawowych transakcji bankowych za pośrednictwem usług telefonii komórkowej. Ludzie, którzy w inny sposób nie mogli nawet otworzyć rachunku bankowego z powodu braku adresu lub stałego dochodu nagle mieli bezpieczną przystań, aby ukryć oszczędności i to w prosty sposób (SMS), Aby przekazać je do krewnych, przyjaciół, a nawet handlarzy. Do tej pory odsetek osób posiadających rachunek finansowy w instytucjach formalnych jest niższy niż 50 procent w większości krajów afrykańskich. Prawda jest taka, że ​​większość z nich po prostu tego nie potrzebuje: ich konto komórkowe jest również ich kontem bankowym.

Duże banki, oczywiście, nie są biernymi postronkami. Produkują produkty, z minimalną koordynacją między jednostkami biznesowymi. Większe instytucje finansowe dysponują inteligencją biznesową i infrastrukturą, aby łatwiej zidentyfikować wartościowe innowacje. Na rezultaty przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.

Bankowość XXI wieku
4.6 (91.76%) 17 głosów

2 thoughts on “Bankowość XXI wieku

  • 4 stycznia 2017 at 20:43
    Permalink

    Na Marsa polecimy dopiero za 10 lat

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Popularne:

Zobacz też: